reklama

Cheers...Meet Me In Kuala Lumpur

Let má trvať jedenásť hodín, zvláštna predstava, nikdy som niečo také nezažil, ale tešil som sa ako malé dieťa, cieľ Malajzia - Kuala Lumpur

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Viedeň, chek-in a hurá do bezcolnej zóny. Foťák pripravený zachytiť všetko čo ma aspoň trošku zaujme.

Obrázok blogu

 

 Letuška sa milo usmievala na každého, jednoducho taká "pohodička".

Obrázok blogu

Aj keď...tá strava v lietadle nevyzerala vábne, celkom to chutilo...:-)  

Obrázok blogu

Aspoň som sa pozeral von cez okno...to bola krása

Obrázok blogu

Prilietame, pilot niečo zašušlal do mikrofónu, akurát som rozumel salam alejkum a bolo...klesali sme...boeing pristál, pekne zroloval a zaparkoval. A začal som otvárať oči :-) aj napriek tomu, že mi v podstate ukradli 6 hodín zo dňa, ktoré už nikdy neprežijem. Časový posun mi teraz vôbec nevadil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Letisko v Kuala Lumpur bolo veľmi pekné, v podstate zatiaľ jediné veľké, na ktorom som bol a určite krajšie ako vo Viedni.

Obrázok blogu

V rámci neho, bol luxusný hotel.

Obrázok blogu

Symboly Kuala Lumpur boli všade, toto je televízna veža "Menara"

Obrázok blogu

Tropické prostredie zakomponované do moderného sveta. Vidno, že sa s projektom architekt pekne pohral, bolo sa načo pozerať. A ešte jeden detail, všetko sa tak leskne a nie je to len nejaký náhodný efekt pri fotení, je tam neuveriteľná čistota a to ma asi najviac šokovalo...

Obrázok blogu

Ich jazyk je pekná "hatlanina".

Obrázok blogu

Prvé fotky z mesta, z letiska do centra KL je to asi hodinku autobusom približne 70 km, bolo nadránom asi 6:30. Scenéria mrakodrapov na mňa pôsobila veľmi majestátne. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Jazdí sa v ľavo, čo ma hneď upútalo bolo MORE motoriek, výstižnejšie by asi bolo OCEÁN motoriek :-)

Obrázok blogu

Nevydržal som a hneď som šiel do mesta. Prechody pre chodcov boli na tlačítko, ak Vám naskočí zelená začne sa odrátavať čas, ktorý máte na to aby ste v pohode prešli, k tomu s Vami ide aj animovaný panáčik, fakt dobré... :-)

Obrázok blogu

Blížim sa k dominante mesta. Najvyšším dvojičkám na svete Petronas Twin Towers. Jasným znakom prezamestnanosti je aj tento fakt, že na 2 metrovom prechode máte človeka, ktorý riadi premávku, aby ste v pohode prešli :-) až potom mi to došlo, veď tam NEBOL semafor !!! :-) Jednoducho tam robia všetci, a najmä pre nás niekedy aj zbytočné veci, ale ROBIA. Napríklad v nákupnom centre pri eskalátoroch stojí človek, ktorý sa celý deň zdraví a usmieva na Vás, je to celkom milé... dobrý job nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Pozor na STOPKU :-)

Obrázok blogu

 A som pod nimi...fantázia, aký som oproti nim malý, vítajú ma Petronas Twin Towers.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

 A ešte jeden pohľad.

Obrázok blogu

Všade na okolo sa to hemží mrakodrapmi.

Obrázok blogu

Tu vidno v pozadí televíznu vežu Menara.

Obrázok blogu

V rámci dvojičiek je aj tretie najväčšie schopping centrum v juhovýchodnej Ázii. Volá sa Suria KLCC. To som bol takmer na prízemí, kde je východ z metra priamo do Suria KLCC. Sen asi všetkých žien :-)))

Obrázok blogu

Na druhej strane ponúkajú dvojičky krásny park so všetkým čo Vás napadne.

Obrázok blogu

Detské ihrisko pokryté celé tartanom, aby si deti neodrali kolená :-) dômyselné čo poviete :-)

Obrázok blogu

Dvojičky sa jednoducho nedali nefotiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Bujná tropická klíma s vysokou vlhkosťou vzduchu sa mi začala páčiť, čím ďalej tým viac :-)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ani som netušil, že aj na palme môže rásť papraď...

Obrázok blogu

A znovu sestričky :-)

Obrázok blogu

Rodinka slimákov, ten najväčší bol veľký ako moja dlaň...jednoducho všetko tam bolo väčšie...

Obrázok blogu

Už som asi otravný s tými dvojičkami, čo ?

Obrázok blogu

Tak aby to nevyzeralo, že je tam všetko len pekné tak som našiel potrubie :-) a viete čo ma prekvapilo?, že ešte aj to bolo pekne naaranžované :-)))

Obrázok blogu

Áááá niečo pre neprajníkov...homeless :-) má však jednú výhodu oproti našim...môže si takto ležať celý rok :-)

Obrázok blogu

Ľudia si pobehovali v parku na tartanovej dráhe, ktorá bola v rámci chodníka ako inak v ľavo, niektorí si cvičili len tak pre zdravie, kde sa im zachcelo...

Obrázok blogu

Rozmýšľal som, dať nejaký obrázok, čo vystihuje Kuala Lumpur rovnako výstižne, ako Petronas Twin Towers...netrvalo mi to dlho...tu je :-) naozaj, tá čistota Vám vybije oči... :-) aj popadané lístie sa zbiera nielen odpadky, KAŽDÚ CHVÍĽU, niekto môže povedať, "hej, zájdi niekde mimo a uvidíš aj špinu, áno zašiel som aj do malých uličiek, tam som videl aj odpadky...len je v tom malý detail, oni sú schopní udržať totálnu čistotu, možno na rozlohe Košíc a u nás je problém udržať čistotu na Hlavnej ulici v centre, asi tak..." :-)

Obrázok blogu

Toto je pohľad z nejakého ich národného pamätníka...

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Fontána s "lotosovými kvetmi".

Obrázok blogu

Park nemal chybu...

Obrázok blogu

National flowers of Malaysia. Nepýtajte sa ma čo je to za kvet. Len viem, že je to symbol ich krajiny.

Obrázok blogu

Aj na toaletu bolo potrebné zájsť :-)))

Obrázok blogu

Dáte si kurčiatko ? :-)

Obrázok blogu

Tá budova v ľavo bol bazár.

Obrázok blogu

Televíznu vežu som si nemohol nechať ujsť. Ten pohľad stál za to ...

Obrázok blogu

Bola už tma, celé mesto na dlani... :-) nestačí stokrát počuť...stačí raz vidieť...

Obrázok blogu

To som už dole na zemi :-)

Obrázok blogu

Čo s načatým večerom? Skočili sme s jedným domorodcom na diskotéku, v blízkosti dvojičiek. Odporúčam fakt super zážitok, ženy asi bojovali o titul "kosť roka", mal som pocit, že nejedli týžden pred tým, ako šli na diskotéku :-). Inak zmes národov biely, žltý, čierny, fialový... škoda foťák som nebral, nechcel som ho náhodou stratiť. Ak máte chuť, je to diskotéka RUM JUNGLE

A predsa, jedna spomienka...

Obrázok blogu

Na druhý deň ráno som spravil ešte pár fotiek...pekná škola nie?

Obrázok blogu

Menara

Obrázok blogu

 Všetko malo svoju formu, aj kríky :-)

Obrázok blogu

Petronas Twin Towers v odraze inej budovy.

Obrázok blogu

A je tu záver, vôbec sa mi nechcelo odísť...

Obrázok blogu

Pekný deň prajem

ak máte chuť ísť do Indonézie...pokračovanie v inom blogu...

dv

Dávid Vajányi

Dávid Vajányi

Bloger 
  • Počet článkov:  290
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu