reklama

Tiahnutie žiab

Fotografie boli odfotené včera v noci, ako som sa vracal domov pri Ružíne. Nakoľko v tomto úseku bola znížená rýchlosť na 30km/h šokovalo ma koľko mŕtvych žiab bolo na ceste. Vzhľadom k tomu, že môj zlozvyk vláčiť foťák so sebou je neprekonateľný musel som zastaviť...žaby mi elegantne zapózovali...NO neodfoť TO :o)...čo ma mrzelo bol fakt, že ako som tam fotil pri ceste....pomalšie šlo asi každé 6 auto, kde bolo jasne vidieť, že šofér kľučkuje a snaží sa netrafiť žaby. Niektorí jedinci šli aj bežných 90km/h a tam boli žaby, bez akejkoľvek šance prežiť a prejsť k vode...a pri tom sa jednalo o úsek cca 400m...fotografie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

žaby som si dosvietil bežnou čelovkou...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

a na záver výzva pre tých, ktorý pojdu tým smerom...spomaľte aspoň počas týchto pár dní...

miesto činu: Ružínska priehrada

foto: dv

dv

Dávid Vajányi

Dávid Vajányi

Bloger 
  • Počet článkov:  290
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu