reklama

Blesky nad Košicami II

Tentoraz to začalo už k večeru, bolo ešte dosť svetla a tak blesky nevynikli, ako minule 25.5.2011 keď som napísal tento blog s bleskami Blesky nad Košicami. Trocha mi to bolo aj ľúto, ale čo už...pár fotiek som predsa spravil, aby sa nepovedalo...ale v noci to prišlo...síce búrka lízla Košice...ale predsa sa bolo na čo pozerať...fotografie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

fotografie doporučujem rozkliknúť na väčšie...

toto bol začiatok okolo 18:45 aspoň čo som začal ja fotiť....pohľad na mesto z Bielocerkevskej na Furči...

Obrázok blogu

tento blesk udrel niekde na Terase...celkom by ma zaujímalo, kde presne...

Obrázok blogu

síce urobil som veľký výrez, ale asi to trafilo bleskozvod...

Obrázok blogu

trocha sa búrka presunula smerom na východ a pohľad je z druhej strany bytovky...ten debilný kábel, čo ide zo strechy mi riadne žral nervy... :-D nechcelo sa mi to retušovať...

Obrázok blogu

potom vyšla krásna dúha...asi o 19:15...pohľad smerom na Opátske

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

neskôr v noci cca o 21:00 sa búrka vrátila...aspoň blesky...pohľad na ulicu Povstania českého ľudu...tiež Furča...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

búrka sa vzďalovala a toto som už fotil na ohnisko 280mm, kto si to vie predstaviť asi vie, že je to veľmi úzky uhol...toto bolo už len na náhodu...smer Opátske

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a ešte jeden veľký výrez...toto už bola dlhá expozícia 84 sekúnd, preto tá séria bleskov...búrka už bola veľmi ďaleko asi niekde nad Trebišovom...

Obrázok blogu

miesto činu: Košice

foto: dv

dv

Dávid Vajányi

Dávid Vajányi

Bloger 
  • Počet článkov:  290
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu