reklama

tip na víkend: Oravský hrad

Posledných 5 rokov som stále len chodil okolo...nedalo mi...krásne počasie a kúsok voľného času...zaparkoval som a šiel sa konečne naňho pozrieť...malá skupinka talianov a dvaja rusky hovoriaci chalani a ja...fotografie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

fotografie sa dajú rozkliknúť na väčšie...

prvé foto od parkoviska...

po hrade sa nemôžte pohybovať voľne, musíte ísť vždy v skupinke, čo je škoda...prehliadka trvala zhruba 1:15

Obrázok blogu

pri bráne

Obrázok blogu

boli sme malá skupinka a tak sa mi aspoň nikto neplietol do obrazu a mohol som si kľudne cvakať...

hneď za hlavnou bránou...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

nádvorie

Obrázok blogu
Obrázok blogu

a jednotlivé expozície...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

táto skriňa bol veľmi pekná a zaujímavá...a jej detaily, sprievodkyňa spomínala, že detaily boli vytvorené zo slamy...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

tieto hodiny nemajú ručičky...boli v izbe služobníctva, že vraj to znamenalo, že služobníctvo nemá obmedzenú pracovnú dobu a majú byť k dispozícii vždy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

díky Broňa, že nežijem v tej dobe... :o)

Obrázok blogu

v hrade je aj expozícia zvierat žijúcich na Orave...ale toto je zaujímavá hračka prírody...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

a ešte jeden pohľad na hrad...

Obrázok blogu

miesto činu: Orava, Oravský hrad

foto: dv

dv

Dávid Vajányi

Dávid Vajányi

Bloger 
  • Počet článkov:  290
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu